Pagina's

maandag 3 februari 2014

Dagje thuis...

Vandaag had ik eigenlijk allerlei plannen buiten de deur, maar kindje bleef ziek thuis, dus had ik wat tijd voor mijn to-do-list op crea-gebied.
 
Een paar weken geleden heb ik samen met een vriendin een leuke workshop: "kanten hart maken" gevolgd bij Renée(Van Renee).
Maar aangezien ik niet de snelste ben (vriendin gelukkig ook niet ;-)), lag het hart half afgemaakt op mij te wachten.
Dus....vandaag maar weer mee aan de slag gegaan.
En zie hier het resultaat:
 
(het ijzerdraad met plakbandje aan de achterkant moet er nog af, maar daarvoor moet ik nog op zoek naar een tang...) 
 
 
En daarna:
 
 
 
Geïnspireerd door Pinterest ben ik begonnen met borduren in een borduurring.
Super leuk om te doen, er gaan er zeker nog meer volgen...
 
 
 
(Ik denk dat ik de ring nog wel een kleurtje ga geven, beetje saai dat hout!)
 
 
 
 
 
 
 


1 opmerking: