Pagina's

maandag 17 februari 2014

M in (de buurt van) Amsterdam...

Afgelopen weekend lekker naar Amsterdam e.o. geweest met mijn lief.
Zaterdag heerlijk door de stad gelopen, beetje geshopt
en lekker rondgekeken.
Wat een fijne stad is het toch, door al de buitenlandse toeristen om je heen waan je je op vakantie in het buitenland.
 
 
Zondag zijn we naar de IJ-hallen geweest, naar DE grootste vlooienmarkt van Europa.
 Stond ik vorige week nog zelf in een sporthal mijn "rommel" te verkopen,
 
 
dit was wel even wat anders...
 
 
Wat was het GROOT!
We hebben er een paar uur rondgelopen, niets gekocht, op een basketbalkaartje voor de kleine man na, maar het was echt leuk om een keer te zien.
 
Daarna naar Loods 5 gereden in Zaandam,
lekker warme choco gedronken om weer op te warmen en een heerlijk stuk cheesecake gegeten.
 
 
En natuurlijk nog even door de winkel gelopen:
wat word je daar toch hebberig... ;-)
 
 
Het was een geslaagd weekendje...
 
Vandaag lekker thuis met mijn kleine schat: vakantie vieren!!!
 
:-)
 
 
 

2 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig blog heb je. Ik kwam hier via Renee ;). Ik ga je volgen! Ennuh die wolkjes vind ik helemaal super als lid van de wolkenclub (ga maar eens een keer kijken bij Els van Dingen die fijn zijn, die is de wolkenmadam bij uitstek! ;)).
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt, Susan!!!
      En ik ga zeker even bij de Wolkenclub kijken.... :-) Leuk!
      Groetjes, Mirjam

      Verwijderen