Pagina's

dinsdag 6 mei 2014

Een bestelling en voorraad maken voor een markt...

Vanochtend kreeg ik een bestelling voor twee sleutelhangers.
Ik had ze "op voorraad" ;-), heb er alleen nog hartjes aan gemaakt...
 
 
Het duurt nog even, maar eind juni sta ik op een zomermarkt hier in het dorp samen met mijn buurvrouw.
Zij haakt mooie knuffels en andere spulletjes,
zie haar pagina Ukke Pukkie...
 
Ik ben nu al druk bezig met het maken van een voorraadje voor in de kraam.
Vorige week maakte ik o.a. deze tas en dit wolkje:
 
 
 
Afgelopen december stond ik voor het eerst op een markt, dat was zo leuk, ik heb er weer super zin in!!!
 

:-)
 


2 opmerkingen:

  1. Hoi, wat maak jij leuke dingen van vilt! Vrolijke kleurtjes ook.
    Hoe maak jij die leuke oogjes? heb je ze geborduurd of geverfd?
    En verkoop je ook via je blog?
    Groetjes van Mathilde

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hai Mathilde,

      Bedankt voor je leuke berichtje! :-)
      Ik heb gelijk op jouw blog gekeken, ook erg leuk!
      De oogjes en het mondje borduur ik op de figuurtjes.
      Mijn spulletjes zijn te koop, heb nog niet echt een shopje op mijn blog, maar het kan via de mail: mirre.hart@gmail.com

      Groetjes, Mirjam

      (ik heb ook een facebook pagina: www.facebook.com/mirre.hart)

      Verwijderen