Pagina's

maandag 30 juni 2014

Zomerfeest!

Zaterdag stond ik op de zomermarkt.
Het was niet mega druk, maar dat mocht de pret niet drukken... ;-)
Het weer was heerlijk en het was erg gezellig met veel bekenden die langs kwamen.

Hier onze kraam:

(helemaal leuk zo met die mooie bloemen op de achtergrond)

Mijn spulletjes:


 En de mooie spulletjes van Ukke Pukkie:


En ik stond gewoon op de Facebook pagina van onze plaatstelijke krant, hihi:


Gisteren was er natuurlijk weer voetbal...ik zat er helemaal klaar voor met mijn oranje broche.
En mijn vriendin stuurde ook nog een fotootje van die van haar:


En ze brachten geluk. ;-)
Zaterdag maar weer...


(...ik heb nog broches te koop.
En maak ook kettinkjes met oranje hart.
Interesse?
Stuur een mailtje naar:


:-)
 


7 opmerkingen:

  1. Heb je gewoon de krant gehaald..gaaaaaaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuke en vrolijke kraam! En ik ben eens even gaan teruglezen en oh ze blijven leuk de spulletjes die je maakt. Ik moet opeens aan een tattoo denken die ik gisteren zag bij tattoo artiest Miss Poppies op facebook, een cupcake met konijn, ook al zo'n zoet tafereel ;). Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt, Susan!
      Een cupcake met een konijn, dat klinkt zeker zoet! :-)
      Groetjes!

      Verwijderen
  3. Wat een mooie dingen zie ik daar! Super leuk! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen