Pagina's

zondag 24 augustus 2014

Een slinger in opdracht, mini-vakantie en tijd voor iets "nieuws"....

 
 Via Instagram kreeg ik een leuke opdracht:
een slinger met wolkjes
 
 
Inge van WitGrijsRoze bestelde hem voor haar dochter. 
Hij gaat deze week op de post...
 
Afgelopen dinsdag gingen we op "mini-vakantie"
naar de Veluwe.
We zaten in een heerlijk hotel in het bos.
 
 
En als je in de buurt van Apeldoorn bent,
"moet" je natuurlijk naar Juliana Toren...
 
 Altijd leuk, alleen het reuzenrad sla ik liever over...iemand moet de foto's maken toch?! ;-)
 
Vandaag zijn we weer thuisgekomen,
en dat is toch ook wel weer ERG fijn!!!
 
 
 Morgen best een spannende dag:
 
 
Ik ga beginnen aan een 4-daagse illustratiecursus
bij Elle Aime in Rotterdam.
Erg leuk!!!
"Vroeger" ;-) tekende ik best veel,
maar de laatste jaren heb ik het niet veel meer gedaan,
dus wie weet ga ik er hierna weer wat vaker voor zitten...
 

 Wordt vervolgd!
 
:-)
 
 

4 opmerkingen:

  1. Schattig die slinger!!
    Succes met je cursus

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt, Christel!
      De cursus was zóóó leuk, morgen weer... :-)

      Verwijderen
  2. ontzettend bedankt voor de slinger, hij is super!! Enne... you've got mail ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thx, Inge!!! Ik ben zo blij dat jullie hem leuk vinden!
      Ik stuur je snel een mailtje terug... :-)
      Groetjes!

      Verwijderen