Pagina's

zaterdag 16 augustus 2014

Holle Bolle Gijs, maan, ijsjes en donut... :-)

Woensdag zijn we een dagje naar de Efteling geweest.
Super leuk!
Ik heb vooral lekker mensen gekeken in de zon, terwijl de mannen en vriendin Mir in alle achtbanen gingen.
Ik ben niet zo'n held en heb hoogtevrees,
dus achtbanen zijn niet mijn ding.
Maar onze kleine kanjer verbaasde ons:
hij durfde overal in en vond alles "VET KICKEN"!
Hihi, geweldig!
We hebben het sprookjesbos maar overgeslagen,
dat is "natuurlijk" voor softies... ;-) ;-) ;-)
Maar Holle Bolle Gijs blijft leuk,
helemaal deze stoere zeeman...
 
 
Na echt hééél lang twijfelen heb ik eindelijk
de prachtige poster "Für Neil" van Martin Krusche gekocht!
En ik ben er helemaal blij mee, hij is super mooi!
Alleen wel erg groot, dus waar hang ik hem?
Haha! :-)
Voorlopig staat hij gezellig in de woonkamer...
 
 
Ik ben nog steeds van de ijsjes,
gisteren heb ik een paar sleutelhangers gemaakt.
Normaal vul ik mijn figuurtjes altijd op,
maar de laatste tijd vind ik ze zonder vulling eigenlijk ook wel leuk...
 
 
 
Bij V&D kocht ik deze donut voor mijn koptelefoon.
Zo irritant dat lange snoer dat eigenlijk altijd in de knoop en in de weg zit...dat is nu verleden tijd...
 
 
 

Fijn weekend!!!
 
 

 
 :-)
 
 
 
 

4 opmerkingen:

  1. Ben fan van de Efteling en de magie die daar is, volgend jaar 'mag' ik weer, met de kleine dame.
    En die donut... die wil ik ook. Wat een gezellige oplossing voor een irritant gedoe met snoertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, de Efteling is geweldig. En...volgend jaar gaat er een nieuwe achtbaan open, dus ik denk dat wij ook weer gaan... :-)
      Hij is leuk hè, de donut, en heel handig!
      Groetjes, Mirjam

      Verwijderen
  2. Hi! Jouw ijsjes zijn echt goed gelukt! :)
    Fijne weekend!
    Ingrid x
    myfunkycrochet.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ingrid,
      Bedankt, ik krijg op het moment geen genoeg van ijsjes, haha!
      Groetjes, Mirjam

      Verwijderen