Pagina's

zondag 31 augustus 2014

Illustreren en een uitnodiging... :-)

Zoals ik vorige week al schreef,
heb ik een illustratie-cursus gevolgd bij Elle Aime.

Het was super leuk, uitdagend en ook wel een "beetje" vermoeiend.:-)
 
 
 
We hebben 4 dagen lang van 10.00 tot 17.00 uur getekend, geverfd en geknipt&-plakt.
Maar dat niet alleen, we werden ook verwend met
heerlijke taartjes en elke dag een lekkere lunch.
(Alles veganistisch, gluten- en suikervrij, b.t.w.)
 
 
Het waren 4 hele leuke dagen!
Echt een aanrader!!!
 
Een paar weken geleden heb ik me opgegeven voor 
het HEMA blog academy event.
Ik dacht: "why not!?"
En had eigenlijk nooit verwacht dat ik zou mogen komen.
Maar...afgelopen vrijdag zat er een uitnodiging in mijn mailbox, helemaal LEUK!!!
(Ik ben gewoon random uitgekozen hoor, niet omdat ik nou zo'n top-blogger ben, haha!)
 
 
Dus 10 september mag ik gewoon naar het HEMA hoofdkantoor,
echt TE GEK!!!
(...en ook wel een beetje spannend!)
 
 
Fijne zondag!
 
 
:-)

2 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd wat we nog gaan zien van je cursus op je blog, hoe het je werk beïnvloedt. En uitgekozen door de HEMA, wat cool!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga zeker meer tekenen, ik kan nog wel wat oefening gebruiken...
      Nou echt super cool he, had nooit verwacht dat mijn naam uit de bus zou komen, ben benieuwd... Ik laat hier zeker nog weten hoe het geweest is! :-)
      Groetjes!

      Verwijderen