Pagina's

maandag 22 september 2014

Update... ;-)

Oeps, hier eindelijk weer een blogberichtje van mij.
Ik ben de afgelopen weken zo druk geweest met van alles,
dat ik helemaal geen tijd gemaakt heb voor mijn blog.
 
Het begon 10 september met het HEMA blog academy event,
wat was het leuk!!!
We werden ontvangen met een heerlijke tompouce
en een goodie-bag.
Eerst kregen we heel veel info over de HEMA en daarna kwamen er ervaren bloggers het podium op, die ons allerlei tips en tricks gaven om nog beter te gaan bloggen. :-)
 
WOW, het HEMA hoofdkantoor! :-)
 
Yummie!!!
 
 1000 HEMA fans!
 
En nu mogen we zelf stukjes gaan schrijven over
HEMA producten die dan op de officiële Hema bloggers site kunnen komen.
Maar aangezien ik op het moment al moeite heb om mijn eigen blog bij te houden, ben ik er nog niet aan toe gekomen... ;-)
 
Want waar ik nu vooral heel druk mee ben,
is met het opstarten van een WEBSHOP!!!!
Spannend, maar ik ga het gewoon doen, why not!?
Ik ben nu vast voorraad aan het maken,
vooral wolkjes om slingers mee te maken, want daar is op het moment best veel vraag naar. :-) 
 
 
Verder ben ik me aan het verdiepen in wat er eigenlijk allemaal bij een webshop komt kijken...
 
Een fijn boek met veel dingen waar ik helemaal niet aan gedacht heb.
 
En ik ben een logo aan het ontwerpen mét een nieuwe naam,
want mirre.nl bestaat helaas al en zegt ook niet echt iets over mijn spulletjes, dus dat moet veranderen.
Binnenkort meer hierover... :-)
 
In huis heb ik ook nog wat dingetjes veranderd.
Leuke nieuwe kaartjes en posters op mijn plankjes...
 
kaartje links: Eef Lillemor, kaartje rechts: Tad Lapin,
poster: uit een oude Flow
 
poster: Eef Lillemor
 
En voor een zwangere vriendin kocht en maakte ik
schattige spulletjes,
heerlijk om voor een baby'tje te shoppen... :-)
 
Het pakje is van Zara, de geweldige "Baby moment cards" zijn van de HEMA
en het "piep-wolkje" maakte ik zelf.
 
 
 
Nou, dat was het voorlopig weer, volgens mij...
Tot snel, ik ga mijn best doen, hihi!
 
 
Fijne dag!!!
 
 
:-)
 
 

4 opmerkingen:

  1. Te leuk zo' n bericht, enne,..dat komt vast helemaal goed

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello, since you are selling your clouds and other items, I was wondering if I can reproduce or remake your item for some pocket money?

    BeantwoordenVerwijderen