Pagina's

zondag 7 september 2014

Wéér een weekje voorbij...

Afgelopen week ben ik niet aan bloggen toegekomen.
Altijd weer even inkomen die eerste week na de zomervakantie.
Maar ik heb verder niet stilgezeten...
 
Via Instagram kreeg ik weer een bestelling voor een wolkjesslinger:
Super leuk!!!
 
 
 
En vriendin Renée (van de blog Van Renée) heeft me donderdagavond geleerd hoe ik netjes ritsen in kan zetten.
Mijn machine werkte niet echt mee, maar uiteindelijk is het gelukt! :-)
 
 
Ik maakte het watermeloentje en Renée heeft het grotere tasje voor me gemaakt.
(Het zeil is van de Kwantum :-) )
 
Vrijdag heb ik deze twee etuitjes nog gemaakt.
 
 
 
Super leuk om te doen!!!
 
 
 
:-)
 
 
 
 


6 opmerkingen:

  1. Ahhhhh Mirjam, die zijn perfect, wat goed gelukt....joehoe...weer iets wat mooi is...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank youuu!!! Nogmaals bedankt voor je hulp!!! :-)

      Verwijderen
  2. Joepie, weer een vaardigheid erbij die je heel vaak kunt gebruiken! Prachtige slinger ook weer.
    Fijne week, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt, Christel!
      Jij ook een fijne week! Groetjes, Mirjam

      Verwijderen
  3. Wat blijft het leuk om te maken hè, die kleine rits etuitjes. Je wolkjes slinger is ook super. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het is echt leuk om te doen en het resultaat te zien!
      Bedankt, Hennie! Groetjes, Mirjam

      Verwijderen